Noteikumi

Vispārējie noteikumi

Noteikumi par on-line rezervēšanas sistēmas www.celotleti.lv lietošanu

Šie noteikumi nosaka kārtību, kādā Jums, kā Lietotājam un/vai Klientam jālieto aviobiļešu on-line rezervēšanas portālu celotleti.lv, kas tapis tūrisma firmai SIA Latvia Travel D sadarbojoties ar interneta tūrisma industrijas pārstāvjiem – WaavoSolutions, kas sevī iekļauj Amadeus, Galileo, kā arī Low Cost aviobiļešu rezervēšanas sistēmas un piedavā vislielāko aviokompāniju klāstu. Šīs priekšrocības ļauj mums sevi uzskatīt par izteiktiem līderiem Latvijas aviobiļešu pārdošanas tirgū.

  • Rezervācijā jānorāda tā pasažiera, kurš lidos vārds/uzvārds (latīņu burtiem, kā pasē, bet bez mīktstinājumiem un garumzīmēm)
  • Iegādājoties biļeti, Jūs nevarat izmantot svešu vārdu/uzvārdu;
  • Jūs varat iegādāties biļeti citam pasažierim, norādot viņa/s personas datus;
  • Veicot pasūtījumu japārbauda biļetē un/vai rezervācijas apstiprinājumā ierakstītā vārda atbilstību pases datiem;
  • Pēc RYANAIR aviokompānijas noteikumiem, pasažieri, kas ir jaunāki par 16 gadiem, nevar ceļot vieni!
  • Pēc WIZZAIR aviokompānijas noteikumiem, pasažieri, kas ir jaunāki par 14 gadiem, nevar ceļot vieni!
  • Rezervācijas laikā Jums jānorāda kontaktpersonas tālruņa numurs un e-pasta adrese, uz kuru tiks nosūtīta elektroniskā biļete;
  • Portāls celotleti.lv paļaujas uz Klienta sniegtās informācijas precizitāti un neuzņemas atbildību par biļešu zaudējumu, ja nav uzrādīta precīza piegādes e-pasta adrese.

Rezervācijas izmaiņas/anulācija:

SVARĪGI: Rezervāciju izmaiņas un anulācijas tiek veiktas saskaņā ar aviokompāniju noteikumiem!

  • Aviobiļešu rezervāciju var atcelt vai mainīt saskaņā ar tiešā piegādātāja noteikumiem, piezvanot uz celotleti.lv palīdzības telefonu 29701117 vai nosūtot e-pastu uz adresi info@avioagents.lv.
  • Nav iespējams atcelt vai mainīt jau veiktu un apmaksātu rezervāciju tiešsaistes režīmā.
  • Katra pasūtījuma atcelšanai vai maiņai ir zināmi ierobežojumi un noteikumi, kurus Klients akceptē rezervācijas veikšanas brīdī un kuri ir atkarīgi no konkrētā Tūrisma pakalpojumu sniedzēja noteikumiem.
  • Dažos gadījumos celotleti.lv vai Tūrisma pakalpojumu sniedzējs nevar atcelt aviobiļeti vai pakalpojumu rezervāciju vai veikt tajā izmaiņas pirms rakstiska pieprasījuma saņemšanas no Klienta, ar kuru Klients piekrīt jebkādām papildus un saistītajām izmaksām.
  • Dažu produktu vai pakalpojumu atcelšana vai izmaiņu veikšana var nebūt iespējama.

! Iesakām, pirms izlemt nedoties ceļojumā ar sākotnēji izvēlēto reisu, pa tālruni noteikti sazināties ar celotleti.lv, lai veiktu izmaiņas lidojuma rezervācijā, un saņemtu rakstisku šo izmaiņu apstiprinājumu pa e-pastu

  • Portāls par izmaiņu veikšanu iekasē pakalpojumu maksu €15 apmērā vienai personai, lai segtu administratīvos izdevumus. Šajos izdevumos neietilpst maksa, ko par veicamajām izmaiņām noteicis Tūrisma pakalpojumu sniedzējs.
  • Veicot pasūtījuma atcelšanu, celotleti.lv servisa maksa par rezervāciju netiek atdota. Papildus aviokompāniju noteiktajiem biļešu anulēšanas noteikumiem, celotleti.lv nosaka maksu €15 apmērā par katru anulēto biļeti. Pieprasījumi ir jāiesūta rakstiski uz info@avioagents.lv.
  • Atmaksa par anulētu biļeti u.c. atmaksas gadījumos tiks veikta tādā maksājuma formā, kas izmantota veicot pasūtījumu. Atmaksu varēs saņemt persona, kas veikusi sākotnējo maksājumu.
  • Atcerieties! Lēto aviokompāniju (Ryanair, EasyJet, Aer Lingus, Nowergian, Wizzair u.c.) biļetes nevar nomainīt vai nodot, ir iespēja pamainīt tikai lidojuma datumu par soda naudu un aviobiļešu cenu starpību. Lūdzu, ņemiet vērā, ka ja maršruts sastāv no 2 un vairāk posmiem/reisiem ar lēto aviokompāniju savienojumiem- tiks noformētas  atsevišķas biļetes. Šajā gadījumā katra aviokompānija ir atbildīga tikai par savu lidojumu. Tas nozīmē, ka biļetes maiņa, kompensācija vai citas alternatīvas lidojuma aizkavēšanās vai atcelšanas gadījumā attiecas uz katru biļeti atsevišķi. Apstiprinot šo biļešu iegādi, pasažieris uzņemas atbildību un apliecina, ka ir iepazinies ar šiem riskiem.
  • Pārējās aviokompānijas, izņemot Air Baltic, pieļauj iespēju atgriest lidostas nodokļus (dažreiz tie sastāda biļetes cenas lielāko daļu). Izmantojot portālu www.ceļotlēti.lv, būs redzamas saites uz noteikumiem, kas attiecas uz konkrētās aviokompānijas produktiem. Ceļotlēti.lv.lv iesaka noteikti izlasīt šos noteikumus un sazināties ar attiecīgo aviokompāniju, lai uzzinātu detalizētu informāciju par spēkā esošajiem noteikumiem un nosacījumiem.
  • Rezervācija tiek anulēta automātiski, ja savlaicīgi netiek saņemts apmaksas apstiprinājums;
  • Ja rezervācija tiek apmaksāta, bet nav apstiprināta, klients var izvēlēties citus pieejamos variantus - veikt pavisam citu rezervāciju dotās mājas lapas ietvaros, tad nauda tiek pārskaitīta uz jauno rezervāciju. Gadījumā, ja klients atsakās, no veiktās apmaksas tiek ieturētas tūrisma firmas radušies izdevumi šīs rezervācijas izveides, uzturēšanas un apmaksas sistēmu izmantošanā.
  • Ja aviokompānija ir mainījusi lidojuma laiku/datumu, mēs Jums noteikti paziņosim piezvanot un caur e-pastu.

Apmaksas veidi:

  • Ar kredītkarti (VISA, MASTERCARD, AMERICAN EXPRESS u.c.);
  • Izmantojot rēķinu (tiek izstādīts uz fiziskas personas vai firmas rekvizītiem un nosūtīts uz e-pastu );
  • Rēķina oriģinālu varat saņemt mūsu birojā: Daugavpils, Ģimnāzijas 34/36, vai pa pastu;
  • Swedbank;
  • SEB;
  • Citadele;
  • Luminor Nordea bank;
  • Luminor DNB bank;
  • Caur internetbanku;
  • Skaidrā naudā ofisā.

Elektroniskās biļetes saņemšana:

  • Elektroniskā aviobiļete ir ieraksts aviokompānijas datorsistēmā par pasažieri un lidojuma maršrutu. Pasažieris saņem uz e-pastu elektroniskās biļetes izdruku vai reģistrācijas lapas (passenger itinerary receipt/boarding pass), kurā ir visa tā pati informācija, kā parastā biļetē. Šī biļetes izdruka vai reģistrācijas lapa, kopā ar pasi, ir jāuzrāda lidostā reģistrācijas veikšanas brīdī.
  • Daļa Low Cost aviokompāniju (īpaši Ryanair, Wizzair, EasyJet) reģistrāciju uz reisu piedāvā tikai internetā, tāpēc šo aviokompāniju reģistrācijas lapas tiek nosūtītas uz klienta e-patu 2 dienas pirms izlidojuma. 

Bagāžas pārvadāšanas noteikumi un transfēra pakalpojumi:

  • Aviokompānijas lidostā var piemērot papildus nodokļus vai maksas, piem., maksu par vēlamo vietu, reģistrāciju vai bagāžu;
  • celotleti.lv nav atbildīgs par jebkādām izmaksām, kas var rasties saistībā ar transfēru starp lidostām vai termināliem;
  • Regulārās aviokompānijas biļetes cenā iekļauj maksu par reģistrēto bagāžu (svars – norādīts biļetē: 20 kg - ekonomiskajā klasē, 30 kg – biznesa klasē un 40 kg – pirmajā klasē). Lētajām aviosabiedrībām (Low Cost) un Air Baltic – bagāža ir jāpērk papildus par atsevišķu samaksu;
  • Rokas bagāžas dauzums ir atšķirīgs, atkārībā no aviokompānijas. Jūs varat to noskaidrot aviosabiedrībā vai sazinoties ar mums.

Pases, vīzas un veselības apdrošināšana:

  • Dažās valstīs ir noteikumi, ka ceļotāja pasei ir jābūt derīgai noteiktu periodu pēc iebraukšanas valstī. Parasti šis termiņš ir 6 mēneši. Papildu informācija LR Ārlietu ministrijas mājas lapā www.am.gov.lv.
  • Bērniem ceļojumiem uz ārvalstīm ir nepieciešama pase. Gadījumos, ja bērns ceļo viens vai ar pavadoni, kas nav viņa vecāki, vai arī bērns nav ierakstīts vecāku pasē – ir nepieciešama notariāli apstiprināta atļauja bērna izceļošanai no valsts un dzimšanas apliecības kopija vai oriģināls.
  • Pasē norādītajam vārdam ir jāsakrīt ar biļetē ierakstīto vārdu, jo pretējā gadījumā biļete nav derīga. Ja kāds no pieteiktajiem ceļojuma dalībniekiem pēc rezervācijas veikšanas maina vārdu, piemēram, apprecoties, pasūtījuma veicējam par to jāinformē, lai veiktu nepieciešamās izmaiņas ceļojuma dokumentos.
  • Klientam noteikti ieteicams iegādāties ceļojuma apdrošināšanu, jo var rasties apstākļi, par kuriem atbildību nevar uzņemties ne celotleti.lv, ne aviokompānija (piemēram, reisu kavēšanās vai anulēšana).
  • Klients ir atbildīgs par veselības prasību pārbaudi un izpildi. Iepazīties ar informāciju atbilstošajām prasībām var Sabiedrības Veselības Aģentūras mājas lapā www.sva.lv sadaļā “Ieteikumi ceļotājiem”.

SVARĪGI!!!

Informējam, ka no 2014. gada 1. decembra stājas spēkā izmaiņas noteikumos par Lielbritānijas (Apvienotās Karalistes) tranzīta vīzu.

Izmaiņas tieši ietekmē to valstu pasažierus, kuru pilsoņiem (arī nepilsoņiem) ir nepieciešama vīza uzturēšanās atļaujai Lielbritānijā. Piemēram, Krievijas pilsoņiem, kā arī pasažieriem ar Latvijas nepilsoņu pasēm.

Tranzīts ar izeju lidostas atklātajā telpā (Landside Transit)

Līdz 1. decembrim visu valstu pasažieriem tika atļauts pamest tranzīta zonu, lai paņemtu bagāžu vai dotos uz citu lidostu, pamatojoties uz to, ka viņiem ir derīga aviobiļete uz citu valsti.

Saskaņā ar jaunajām prasībām, tranzīta pasažieriem no valstīm, kurām ir noteikts vīzu režīms ar Lielbritāniju (Krievijas pilsoņi, kā arī Latvijas un Igaunijas nepilsoņi), un kuri vēlētos vai kuriem ir nepieciešams iziet robežkontroli Lielbritānijas lidostā (piemēram, lai nomainītu lidostu vai izņemtu bagāžu, vai arī ja tranzīts dotajā lidostā nav iespējams tranzīta zonā), ir jāsaņem tranzītvīzu.

Piemēram, ja pasažieris ar Latvijas nepilsoņa pasi iegādājas lētās Ryanair biļetes no Rīgas uz Kanāriju salām ar pārsēšanos Londonā (Rīga - Londona; Londona - Tenerife), pārsēšanās laikā viņam ir nepieciešams iziet robežkontroli un iziet no tranzīta zonas. Šajā gadījumā pasažierim ir nepieciešams saņemt Lielbritānijas tranzīta vīzu. Bez tranzīta vīzas nebūs atļauts izlidot no Rīgas uz Londonu.

COVID-19 Veselības aizsardzības noteikumi
Pirms lidojuma
Dodies ceļā tikai tad, ja esi vesels. Ja nejūties labi, pārcel lidojumu uz vēlāku laiku.
Pirms lidojuma iepazīsties ar aktuālākajiem ieceļošanas noteikumiem oficiālās vietnēs vai sazinoties ar attiecīgās valsts vēstniecību. Dažās valstīs ieceļot drīkst tikai pastāvīgie iedzīvotāji vai pēc ieceļošanas jādodas karantīnā.
Reģistrējies lidojumiem tiešsaistē, kur tas iespējams, lai samazinātu saskarsmi ar cilvēkiem. 
Pasūti maltīti lidojumam, pievieno bagāžu un citus pakalpojumus tiešsaistē, izmantojot bezkontakta norēķinus.
Lidostā
Rīgas lidostā tiek ielaisti tikai pasažieri ar derīgām iekāpšanas kartēm vai aviobiļetēm. Pavadītājiem un sagaidītājiem ir jāpaliek ārā.
Lieto sejas masku visu ceļojuma laiku – no brīža, kad ienāc lidostā, līdz pat iziešanai no lidostas tavā galamērķī. 
Centies ieturēt distanci no citiem cilvēkiem pie reģistrācijas, bagāžas nodošanas, drošības kontroles, iekāpšanas lidmašīnā un citur, kur tas iespējams.
Pie reģistrācijas un bagāžas nodošanas galdiņiem ir uzstādītas norobežojošas barjeras tavai un darbinieku drošībai. Visi lidostas darbinieki strādā ar sejas maskām un cimdiem.
Pirms drošības kontroles tev izmērīs ķermeņa temperatūru. Pasažieri ar ķermeņa temperatūru virs 37,8⁰C lidot diemžēl nevarēs. 
Droši lieto lidostā izvietotos roku dezinfekcijas līdzekļus. Arī lidostas termināļi un autobusi tiek regulāri dezinficēti.
Katrā lidostā veselības aizsardzības iniciatīvas var atšķirties. Atsevišķās lidostās var būt slēgtas atpūtas zāles Biznesa klases pasažieriem. Iepazīsties ar aktuālāko informāciju lidostu oficiālajās vietnēs.


Ieceļošanas noteikumus pārbaudiet Ārlietu ministrijas lapā https://www.mfa.gov.lv/lv/valstu-vai-teritoriju-saraksts-kuram-ir-celojumu-bridinajumi

Ja nepieciešama konsulārā palīdzība, aicinām nekavējoties sazināties ar Ārlietu ministrijas Konsulārā departamenta diennakts dežurantu pa tālruni: +371 26337711


 
Neparedzētie apstākļi:

  • Neparedzētu apstākļu jēdziens sevī ietver intervenci, karus, civilos nemierus, nolaupīšanas, ugunsgrēkus, plūdus, negadījumus, vētras, teroristu uzbrukumus, streikus, lokautus, valsts normatīvo aktu izmaiņas attiecībā uz iebraukšanu/izbraukšanu, ārvalstu pārstāvniecību, robežsardzes/muitas, transporta dienestu un drošības institūciju darbību u.c. darbībām, kas nepārvarami ietekmē portāla vai aviokompānijas pakalpojumu nodrošināšanu.
  • celotleti.lv neuzņemas atbildību par jebkādu pakalpojumu neizpildi, ja tā radusies neparedzamu apstākļu ietekmē.
  • Portāls neuzņemas atbildību par gadījumiem, kad pasūtījuma daļas vai visa pasūtījuma neizpilde, ir radusies tādu apstākļu rezultātā, kas nav bijusi saistīta ar portāla, aģentu vai aviokompānijas vainu.
  • Iegādājoties lidojumus ar pārsēšanos, kurus operē Low-Cost aviokompānijas, piemēram, Ryanair, Wizzair, Easyjet u.c. (pat ja lidojuma reisus izpilda viena aviokompānija) ir jāzin, ka aviokompānijas nenes atbildību viena par otru, jo nepiedāvā savienotos reisus un kavējoties vienam reisam var nepaspēt uz otru.

Papildpakalpojumu izmaksas

  • (Summai tiek pievienota aviokompānijas noteiktā maksa, ja tāda ir)
  • Aviobiļetes maiņa vai atcelšana – 15 EUR/par personu. Summa tiks ieturēta no klienta veiktā maksājuma par aviobiļetēm. Klients var pats veikt savā rezervācijā izmaiņas vai pieprasīt naudas atmaksu, pieprasot rakstiski Latvia Travel D piekļuves kodus pie rezervācijas, bet šajā gadījumā Latvia Travel D noņem no sevis atbildību par talāko klienta darbību
  • Aviobiļetes rezervēšana pa tālruni vai caur e-pastu – bezmaksas
  • Atkārtota rēķina, dokumentu, reģistrācijas nosūtīšana uz e-pastu – bezmaksas
  • Papildpakalpojumu rezervēšana pie aviobiļetes pa tālruni vai caur e-pastu – 10 EUR
  • Viena sarunas minūte ar klientu atbalsta centru Pēc LMT un Lattelecom tarifa
  • Viena sarunas minūte zvaniem no ārzemēm atkarīga no Jūsu telefona operatoriem
  • Veicot rezervāciju tiek piemērota starpniecības komisijas maksa par aviobiļešu noformēšanu katram pasažierim /par katru aviobiļeti no 4 līdz 17 eur. Maksas pakalpojuma summa ir atkarīga no lidojuma vizriena, datuma un reisa, kā arī no aviobiļešu skaita vienā rezervācijā, piem. Ryanair + Wizzair; Ryanair + Ryanair + Norwegian + Wizzair. Aviobiļešu atcelšanas gadījumā jums netiks atmaksātas apkalpošanas maksas, administrēšanas maksas un citu pakalpojumu izmaksas.

Aviosabiedrības (piegādatāji)

Air Baltic Corporation AS, Lidosta "Rīga", Mārupes nov., LV-1053, Latvija. Reģ nr. 40003245752, PVN nr. LV40003245752. Tālr. (+371) 90001100 (maksa par minūti EUR 0.51 / LVL 0.36; zvani tikai no tālruņiem Latvijā)

Ryanair Ltd., Corporate Head Office, Dublin Airport, Co. Dublin, Īrija. Reģ nr. 104547, PVN nr. 4749148U. Tālr. (+44) 871 2460002 (angļu valodā)

Wizz Air Hungary Kft., BUD International Airport Building 221, H-1185 Budapest, Ungārija. Reģ. nr. 01-09-964332, PVN nr. HU13122605. Tālr. 90200942 (maksa par zvanu 0.42 LVL/min)

Deutsche Lufthansa AG, Flughafen-Bereich West, D-60546 Frankfurt/Main, Reģ nr. Amtsgericht Köln HRB 2168, PVN nr. DE 122 652 565, Tālr. +49 696960

Koninklijke Luchtvaart Maatschappij n.v. (t/a KLM Royal Dutch Airlines), Amsterdamseweg 55, 1182 GP Amstelveen, Reģ nr. 33014286, PVN nr. NL004983269B01, Tālr. (+371) 6766 1305

LOT Polish Airlines S.A., ul. 17 Stycznia 39, 00 -906 Warszawa, Reģ nr. KRS 0000056844, PVN nr. PL 522-000-23-34, Tālr. (+371) 67207113

JSC Aeroflot - Russian Airlines, 10 Arbat St., Moscow, Russia, 119002, Tālr. (+371) 67207113

Turkish Airlines General Management Building Ataturk Airport, Yesilkoy 34149 Istanbul, Turkey, Tālr (+90) 212 4636363

Norwegian Air Shuttle ASA, Oksenøyveien 3, 1366 Lysaker, 1330 Fornebu, Norway, Reģ nr. NO 965 920 358 MVA, Tālr. (+47) 67593000

UTair Aviation, Surgut city, Khanti-Mansiysk Autonomous District, Tyumen region, Russian Federation, 628422, Tel.: (+7) 3462 77-85-10

JSC "TRANSAERO Airlines", 48A, Liteiny Prospekt, Saint-Petersburg, 191104, Russian Federation, Tālr. (+7) 495 7888080

Hahn Air Lines GmbH, An der Trift 65, D - 63303 Dreieich, Germany, Reģ nr. HRB 41183, PVN nr. DE 812 891 212, Tālr. (+49) 610373310

Belavia - Belarusian Airlines, 14 Nemiga str., Minsk, Belarus, 220004, Tālr. (+375) 17 2202555

Izmaiņas/anulācijas

Izmaiņu veikšanai/rezervācijas anulēšanai vērsieties pie mūsu konsultantiem pa tālruniem:(+371) 65423180 vai (+371) 29701117 vai rakstiet uz e-pastu: info@avioagents.lv. Saņemt plašāku informāciju par aviobiļetēm Jūs varat rezervācijas veikšanas brīdī vai sazinoties ar mūsu konsultantiem.

Pretenzijas/sūdzības

Pretenzijas un sūdzības varat pieteikt rakstot uz e-pastu info@avioagents.lv vai sūtot pa pastu uz adresi: Gimnazijas 34/36, Daugavpils LV – 5401. Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot: vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju; iesnieguma iesniegšanas datumu; strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu. Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem: 

  1. http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
  2. http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze

 
PRIVĀTUMA POLITIKA
Izmantojot  Ceļotlēti.lv mājas lapu, no Jums var tikt prasīta personīga rakstura informācija, tai skaitā informācija, kas ir nepieciešama, lai varētu iegādāties aviobiļetes, pierakstīties informatīvajām jaunumu vēstulēm vai iesniegt jautājumus. Jūsu iesniegtie personīgie dati tiks izmantoti ar maksimālu uzmanību un respektu.
Ceļotlēti.lv  izmantos Jūsu personīgos datus, lai izpildītu savas saistības attiecībā uz aviobiļešu noformēšanu un maksājumiem. Jūsu personīgie dati tiks izmantoti sekojošiem nolūkiem: uzskaitei, rēķiniem un auditam, aviobiļešu pārdošanas līguma slēgšanai, piedāvājumu sagatavošanai, drošības pasākumiem, pārvaldes un juridiskiem mērķiem, sistēmas pārbaudēm, uzturēšanai un paplašināšanai, saziņai ar klientiem u.c. mērķiem. 

Lūdzu skatiet mūsu Privātuma politiku šeit. Tajā ir atrodama detalizēta informācija par to, kā Ceļotlēti.lv apstrādā personas datus.